Wednesday, August 5, 2009

~tertekan gLe~


salam utk semua... x tau nk start cam ne...
tertekan gle l ngn hal n...
huuhuhuhu...
sedih sgt2..

x tau nk share ngn sape (selain ALLAH...)




Ya ALLAH...
Kau kurniakanlah teman..
untuk aku sandarkan segala kekurangan..
untuk aku..
rebahkan segala kedukaan..
untuk aku hilangkan segala keresahan...

Ya ALLAH..
ujianmu in sangat berat..
tp aku yakin bahawa besar hikmahnye..
dan aku tahu..
kau berikannya padaku..
kerana aku mampu menanggungnye..
dan ingi aku sedar kebesaranmu..

Ya ALLAH...
izinkan hati2 mereka..
terbuka mendengar keluhan ku..
kerana peritnye ujian itu..
membuatkan aku x berdaya..

Ya ALLAH...
yang MAHA pEMURAH..lagi MAHA PENYANYANG...
ampuni dosaku..dosa kedua ibu bapaKu..
Dosa muslimin dan muslimat
sama ada yang masih hidup atau pun sudah tiada,,..

AMIN...AMIN..
YA RABBAL ALAMIN....

No comments:

Post a Comment