Friday, February 25, 2011

Jom...!!!


Assalamualaikum sahabta semua.
Alhamdulillah, ana di beri masa untuk meluangkan mencoretkan sedikit tinta buat tatapan sahabat semua. Syukran yang tidak terhingga kepada sahabt-sahabt yang rajin mengikuti blog ana. Actually., ana nak private kn blog ni. Saje suke2 buat blog ini.. Tapi ble tgok follower, terkejut jugak. Terima kasih ye.

"Menceritakan jasa..kepada manusia, maka hilanhlah pahalanya, menipu diri sendiri tak di sedari".



Sahabat pernah dengar lagu ini, ana ambil dari Kumpulan Mawaddah- Bila Tuhan tidak ditakuti. Kita sering bercerita, cerita dan terus cerita. Termasuk ana yang sedang menulis ni. APa kisah yang ana nak cerita.., sebenarnya tidak ape la sangat, sekadar berkongsi pandangan.

Manusia, ada mulut., terasa ingin bercerita..tanpa henti..ade yang bercakap tentang dunia semata-mata.. Adakah antum begitu. Duhai sahabat yang ana sayangi.., ana amat menyanyangi antum yang merupakan sahabat dalam perjuangan islam. Gunakanlah mulut anda untuk berjihad.., mari kita sama-sama menyampaikan dakwah. Ya, hidayah itu milik ALLAH, tp sejauh mne kita berusaha menarik sahabt-sahabat yang terkandas dan kembali ke pangkal jalan. Ayuh sahabat sekelian. kita sama-sama bercerita tentang perjuangan Rasulullah s.a.w. kisah sahabat nabi dan banyak lagi cerita yang menarik.

tinggalkan semua cerita yang mengarut.., jom kita membina negara Islam yang di tuntut dalam Al-Quran.

Waalauhualam...

No comments:

Post a Comment